Lilla Kakans blogg


Vill ha!
2008-02-06, 12:32:54
Filed under: Önskelistan

Den här har jag fått ögonen på. HERREGUD vad läcker! En säkert fulländad köksmaskin från kitchenaid. Såg den på stan igår och var bara tvungen att taffsa lite på den där den stod och glänste på hyllan. Visst rysligt populär också för den var slutsåld. (Tror bestämt att jag har sett Martha Stewart ha en sån makapär i sitt tv-kök, jomenvisst, viktigt att notera!) En dag ska mitt kök bli komplett med en sådan i rött eller gräddvitt. Jag ska bara få ihop till hela 6000kr som den lilla raringen kostade! *chock*

ksm150ps-rod-stor.gif

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Martha Stewart har ju en egen collektion med sådanna apparater. Hon har en i turkost som jag vill ha.

Kommentar av Link

Jag vill också ha en! 😀

Kommentar av Annica




Kommentera

