Lilla Kakans blogg


Vanliga hederliga kanelbullar!
2008-02-01, 11:58:26
Filed under: Bakning | Etiketter: , , ,

kanelbullecloseup.jpg 

Jag öppnar min blogg med något enkelt – Kanelbullar! Men åh så gott…! Sambon kom hem efter jobbet igår och kväkte efter bullar, nybakade, nu, snääälla! Och jag ger efter och pyser iväg till affären och handlar inför bullbak. Bakar dessutom alltid 2 satser, när jag ändå håller på kan jag lika gärna…  Så 12 i natt blev jag klar och sambon gottade i sig ett gäng bullar. ”Du bakar som himlen smakar” blev hans kommentar…hehe *rodnar*

bullhav.jpg
Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

